Kirkkonummen Perussuomalaiset valmiina vaaleihin

Lehdistötiedote 27.11.2018, julkaisuvapaa heti

Kirkkonummen Perussuomalaiset ry (tuttavallisemmin KirPeä) valitsi yksimielisesti 17.11.2018 pitämässään syyskokouksessa Piia Aallonharjan jatkamaan yhdistyksen puheenjohtajana myös vuonna 2019.

Syyskokouksessa yhdistyksen hallituksen jäseniksi vuodelle 2019 valittiin Riikka Purra, Sanna Hartikainen, Jukka Ylikoski, Anneli Granström ja Aleksander Polkko. Varajäseniksi valittiin Jarkko Kaari, Vesa-Pekka Sainio, Santtu Vainionpää, Riitta Lassila ja Suvi Rauhala-Heikkinen. Joukkoon valikoitui monta yhdistyksen uudempaa jäsentä, mutta myös pitkään yhdistyksen toiminnassa ja hallituksessa mukana olleita.

Piia Aallonharja kiittää KirPeän jäseniä luottamuksesta tullessaan uudelleen valituksi yhdistyksen puheenjohtajaksi:
– On hienoa tehdä yhteistyötä motivoituneiden ja osaavien jäsenien kanssa yhdistyksessä, jossa rehellisyys, yhdessä tekeminen ja toistensa kunnioitus ovat tärkeitä asioita. Yhdistys ja Kirkkonummen Perussuomalaisten valtuustoryhmä ajavat Kirkkonummen ja kirkkonummelaisten asiaa ja tällä porukalla on hyvä lähteä kohti kevään eduskuntavaaleja, kehuu Aallonharja.

Kirkkonummen Perussuomalaisista eduskuntavaaleihin ehdokkaina ovat valtuustoryhmän puheenjohtaja, puolueen poliittinen suunnittelija Riikka Purra sekä yhdistyksen puheenjohtaja Piia Aallonharja.

– Perussuomalaisten ehdokaslistat alkavat olla täynnä kaikkialla Suomessa. Uusimaa on tietysti yksi tärkeimmistä vaalipiireistä, koska äänestäjiä on niin paljon. Perussuomalaiset on aina venynyt koviin suorituksiin juuri vaalikampanjan aikana ja nostanut kannatusta ihan vaalipäivään saakka, kertoo Purra.

– Virkeä ja innokas paikallisyhdistyksemme on valmiina nostamaan vaalikuumetta kirkkonummelaisten perussuomalaisten naisten hyväksi. Rohkeasti kohti huhtikuuta ja eduskuntaa, Purra ja Aallonharja toteavat.

Kirkkonummen Perussuomalaiset ry on vuonna 2008 perustettu puolueen paikallisyhdistys. Yhdistys on tullut tutuksi vuosien varrella yhteistyökyvystään yli puoluerajojen ja asialähtöisestä poliittisesta toiminnastaan.

Kirkkonummen Perussuomalaiset ry

hallitus