KirPeän esittely

Kirkkonummen Perussuomalaisten ääni = KirPeä

Kirkkonummen Perussuomalaiset ry perustettiin huhtikuussa 2008. Perustajajäseniä ovat Oskar Salakari, Simo Grönroos, Ville Salmela ja Viljo Savolainen. Paikalla perustamistilaisuudessa olivat myös Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini ja kansanedustaja Pietari Jääskeläinen.

KirPeän perustustilaisuudesta. Vasen ylhäältä Pietari Jääskeläinen, Simo Grönroos, Viljo "Ville" Savolainen, Ville Salmela. Alhaalta vasemmalta Oskar Salakari ja Timo Soini.

KirPeän perustustilaisuudesta. Vasen ylhäältä Pietari Jääskeläinen, Simo Grönroos, Viljo ”Ville” Savolainen, Ville Salmela. Alhaalta vasemmalta Oskar Salakari ja Timo Soini.

Osa yhdistyksemme jäsenistä on alusta asti toiminut aktiivisesti kuntapolitiikassa vaikuttaen yhteisiin asioihimme. Saimme vuoden 2008 kunnallisvaaleissa 6,5% äänisaaliilla läpi kolme valtuutettua. Vuoden 2012 vaaleissa nostimme puolestaan kannatuksemme tasan 10 prosenttiin eli viisi ehdokastamme nousi valtuustoon. Vuoden 2017 kuntavaaleissa KirPeän ehdokaslista sai 7,8% kaikista äänistä, jolla saimme läpi neljä valtuutettua.

Meillä takki ei käänny!

Me KirPeät olemme saaneet pysyvän jalansijan paikallispolitiikkaan. Olemme näkyvästi esillä kymmenissä eri luottamustehtävissä sekä kunnallisesti että ylikunnallisesti. Pyrimme kehittämään toimivampaa, oikeudenmukaisempaa, luontoarvot, lapset ja lapsiperheet sekä vanhukset huomioon ottavaa Kirkkonummea.

Lähtökohtamme on kuntalaisten hyvinvointi ja oikeudenmukainen sekä tasapuolinen kohtelu kielestä riippumatta. Vastustamme kuntien pakkoliitoksia ja kannatamme lähidemokratiaa. Olemme huolestuneita nuorison syrjäytymisestä ja koulujen sekä vanhusten huollon resursseista.

Yrittäjyys on lähellä sydäntämme ja teemme päätöksiä, joilla Kirkkonummi saadaan yrittäjäystävällisemmäksi kunnaksi.

Vaadimme riittäviä panostuksia kuntalaisten perusturvallisuuden ylläpitämiseksi. Ajamme korruption kitkemistä ja päätöksenteon avoimuutta. Tuomme esiin epäkohtia muiden toimijoiden kanssa.

Voit tutustua tavoittelistaamme tarkemmin täältä.

Mottomme on KRITIIKKIÄ JA RATKAISUJA!

Tutustu kotisivuillamme siihen mitä kunnassamme tapahtuu, mitä mieltä KirPeät ovat asioista ja miten me haluamme parantaa yhteisiä asioitamme!

Pekka M. Sinisalo
Kirkkonummen kunnanvaltuutettu, kunnanhallituksen jäsen