KirPeän esittely

Kirkkonummen Perussuomalaisten ääni = KirPeä

Kirkkonummen Perussuomalaiset ry perustettiin huhtikuussa 2008. Perustajajäseniä ovat Oskar Salakari, Simo Grönroos, Ville Salmela ja Viljo Savolainen. Paikalla perustamistilaisuudessa olivat myös Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini ja kansanedustaja Pietari Jääskeläinen.

KirPeän perustustilaisuudesta. Vasen ylhäältä Pietari Jääskeläinen, Simo Grönroos, Viljo "Ville" Savolainen, Ville Salmela. Alhaalta vasemmalta Oskar Salakari ja Timo Soini.

KirPeän perustustilaisuudesta. Vasen ylhäältä Pietari Jääskeläinen, Simo Grönroos, Viljo ”Ville” Savolainen, Ville Salmela. Alhaalta vasemmalta Oskar Salakari ja Timo Soini.

Osa yhdistyksemme jäsenistä on alusta asti toiminut aktiivisesti kuntapolitiikassa vaikuttaen yhteisiin asioihimme. Saimme vuoden 2008 kunnallisvaaleissa 6,5% äänisaaliilla läpi kolme valtuutettua. Vuoden 2012 vaaleissa nostimme puolestaan kannatuksemme tasan 10 prosenttiin eli viisi ehdokastamme nousi valtuustoon. Vuoden 2017 kuntavaaleissa KirPeän ehdokaslista sai 7,8% kaikista äänistä, jolla saimme läpi neljä valtuutettua. Valtuustoryhmä on päivämäärällä 16.10.2017 kutistunut kolmeen henkilöön.