Luottamushenkilöt

Riikka Purra

Valtiovarainministeri 2023, Perussuomalaiset puolueen puheenjohtaja, kansanedustaja, kunnanvaltuutettu

Anneli Granström

Kunnanhallituksen jäsen, kunnanvaltuutettu, valtuustoryhmän sihteeri, toimitilapalvelujen lautakunnan jäsen, kunnanhallituksen edustaja yhdyskuntatekniikan lautakunnassa ja vammaisneuvostossa, Uudenmaan maakuntavaltuuston varavaltuutettu.

Ville Salminen

Kunnanvaltuutettu, elinvoimajaoston puheenjohtaja, kunnanhallituksen varajäsen, suomenkielisen kasvatus- ja koulutuslautakunnan jäsen, Kirkkonummen Monitoimihalli Oy:n yhtiökokousedustaja, As Oy Masalantupa hallitusedustaja, henkilöstöjaoston varajäsen, työllisyys- ja elinkeinoasioiden lautakunnan jäsen.

Arttu Lankinen

Kunnanvaltuutettu, henkilöstöjaoston puheenjohtaja, Uudenmaan maakuntavaltuuston valtuutettu, kunnanhallituksen varajäsen, suomenkielisen kasvatus- ja koulutuslautakunnan jäsen, Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen aluevaltuuston varajäsen, elinvoimajaoston varajäsen, Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen palvelut ja resurssit -lautakunnan jäsen, lautamies.

Jani Kähkönen

Kunnanvaltuutettu, toimitilapalvelujen lautakunnan jäsen, elinvoimajaoston varajäsen, suomenkielisen kasvatus- ja koulutuslautakunnan varajäsen, Perussuomalaisten Uudenmaan piirihallituksen varajäsen.

Jarkko Kaari

Keskusvaalilautakunnan jäsen, suomenkielisen kasvatus- ja koulutuslautakunnan varajäsen.

Santtu Vainionpää

Vesi-liikelaitoksen johtokunnan varajäsen, Espoon seudun kulttuurisäätiö hallituksen jäsen, Uudenmaan virkistysalueyhdistyksen valtuuskunnan jäsen.

Muut luottamushenkilöt