Kirkkonummen Perussuomalainen valtuustoryhmä

Kuvassa: Piia Aallonharja valtuustoryhmän puheenjohtaja, Johanna Järvinen, Anneli Granström, Arttu Lankinen, Ville Salminen, Jani Kähkönen KirPeiden puheenjohtaja ja valtionvarainministeri Riikka Purra.

Perussuomalaisten valtuutetut Kirkkonummella valtuustokaudella 2021-2025 ovat:
Valtuustoryhmän kokoonpano: Piia Aallonharja puheenjohtaja, Johanna Järvinen varapuheenjohtaja, Anneli Granström sihteeri, Riikka Purra, Johanna Järvinen, Ville Salminen ja Arttu Lankinen. Varavaltuutetut: Jani Kähkönen ja Leena Salomaa.
Valtuustoryhmän koonpanon muutos vahvistettiin kaunnanvaltuuston kokouksessa 4.3.2024.

Kirkkonummen Perussuomalainen valtuustoryhmä

Valtuustoryhmä piti järjestäytymiskokouksen 5.2.2024 ja valituiksi tulivat: Piia Aallonharja puheenjohtaja, Johanna Järvinen varapuheenjohtaja,Anneli Granström sihteeri, Riikka Purra, Ville Salminen, Arttu Lankinen, Jani Kähkönen ja Leena Salomaa.

PS-ryhmän laatimat valtuustoaloitteet löydät täältä.
Valtuustoryhmän toimintaan liittyviä uutisointeja: