KirPeä tuomitsee Sinisaloon kohdistuneet uhkailut

Tiedote 16.11.2015, julkaisuvapaa.

KirPeä tuomitsee Sinisaloon kohdistuneet uhkailut

Kirkkonummen Perussuomalaiset kokevat pitkäaikaisen jäsenemme ja kunniapuheenjohtajamme Pekka M. Sinisalon työllistymisen Evitskogin vastaanottokeskuksen johtajana vastuullisena ja rohkeana tekona.
Pitkän linjan maanpuolustusaktiivin ja määrätietoisen työotteen omaavan henkilön asemalla keskuksen johtajana voi olla merkittäviä positiivisia vaikutuksia paikallisten asukkaiden turvallisuuden tunteen paranemiseen ja yhteistyön kehittymiseen turvapaikanhakijoiden ja kirkkonummelaisten välillä.
Tuomitsemme jyrkästi häneen ja hänen perheeseensä kohdistuneet uhkaukset ja vaadimme osaltamme, että uhkailu loppuisi välittömästi sekä siihen syyllistyneet henkilöt joutuisivat mahdollisuuksien mukaan vastuuseen sanomisistaan.
Suomalaiseen vapaaseen ja lailliseen yhteiskuntaan ei kuulu toisten henkeen tai terveyteen kohdistuvat uhkailut. Asioista voidaan olla eri mieltä, mutta laittomalle linjalle ei saa mennä, vaan pitää pystyä tuomaan näkökulmansa esille hyvien tapojen ja asiallisuuden rajoissa.
Toivotamme Pekalle ja hänen perheelleen voimia ja jaksamista!
Kirkkonummen Perussuomalaisten puolesta, yhdistyksen puheenjohtaja Vesa-Pekka Sainio