KirPeän kuntavaalityö käynnissä

Kirkkonummen Perus­suo­ma­laiset ry (KirPeä) on 18 ehdokkaan listallaan kolmatta kertaa mukana kuntavaaleissa. Vaalitöihimme eivät kuulu räjähtelevät lepakot, vihapuhe tai rasistiset teot – vaikka miten mediasta joku saattaisi sellaisen käsityksen saada.

Vaali­oh­jel­mamme keskittyy tosiasiassa kuntalaisia koskettaviin arkisiin ja kaikille tärkeisiin asioihin. Esimerkiksi lähiruokaan, koulumaailman huomioimiseen, teiden kunnostamiseen ja syrjäytymisen ehkäisemiseen.

KirPeän vaali­oh­jel­massa suhtaudutaan Kirkkonummeen itsenäisenä osana Uuttamaata ja pk-seutua. Tavoitteemme on edistää kuntalaisten elämänlaatua kehittämällä tekemisen ja osallistumisen mahdol­li­suuksia sekä parantamalla yleistä turvallisuutta.

Kärki­tee­mo­jamme ovat mm. homeongelmien ratkaiseminen sekä nuoriso- ja pitkä­ai­kais­työt­tö­myyden vähentäminen kaikin mahdollisin keinoin. Monipuolisiin asuin­mah­dol­li­suuksiin ja toimiviin kulku­yh­teyksiin keskittymällä voimme kasvattaa kunnan vetovoi­mai­suutta eli siten turvata sote-uudistuksessä lähipalveluja kuntalaisille.

Tärppejä vaali­oh­jel­mas­tamme ovat kunnan kehitys­kes­kuksen perustaminen uusien tulolähteiden löytämiseksi, ns. euron yritystonttien tarjoaminen yrityselämän piristämiseksi, yksityi­sau­toilun puolustaminen mm. tietulleja vastustamalla ja HSL-jäsenyyden jatkon puntarointi kunnan etua ajatellen.

Otamme kantaa ehkä muista puolueista poiketen maahanmuuton hyötyihin ja haittoihin sekä lähide­mok­ratian kehittämiseen. EU-alueelle kohdistuva kontroloimaton kansainvaellus on nähdäksemme kiistaton rasite ja turval­li­suu­suhka myös Kirkkonummelle. Poukkoilevaksi ja hitaaksi koettu kunnallinen päätöksenteko on puolestaan mielestämme täysremontin tarpeessa!

Koko vaali­oh­jel­mamme ja ehdokkaiden esittelyt löytyvät kotisi­vuil­tamme osoitteesta kirkkonummi.perus­suo­ma­laiset.fi. Myös vaali­ta­pah­tumat ja ajankohtaiset uutiset löytyvät ko. sivustolta.

Arjesta se alkaa, aivan kuten puolueemme vaalislogan kuuluu. Me KirPeät olemme jokaisen kuntalaisen asialla ikään, sukupuoleen tai äidinkieleen katsomatta. Valitsemalla paikallisen perus­suo­ma­laisen ehdokkaan annat äänesi paremmalle Kirkkonummelle!