Epäneutraalia sukupuolikeskustelua Kirkkonummella 8.12.2016

Sukupuolikysymyksistä puhutaan paljon, mutta usein valitettavan yksipuolisesti. Miesten tasa-arvo-ongelmat jäävät usein feminismin jalkoihin ja sukupuolineutraaliutta korostavat puheenvuorot jättävät perinteisten sukupuoliroolien merkitystä pohtivat näkökulmat varjoonsa.

Suomen Perusta -ajatuspajan uutuusteoksessa Epäneutraali sukupuolikirja – puheenvuoroja sukupuolikysymyksistä puututaan tähän epäkohtaan ja teoksessa nostetaan esiin miesten tasa-arvo-ongelmiin, sukupuolirooleihin ja muihin ajankohtaisiin sukupuolikysymyksiin liittyviä kantaaottavia näkökulmia.

Suomen Perusta -ajatuspaja ja Kirkkonummen Perussuomalaiset järjestävät kirjan teemoja käsittelevän keskustelutilaisuuden torstaina 8.12. klo 18–20. Kirkkonummen kunnantalon Kirkkonummisalissa (Ervastintie 2, Kirkkonummi) järjestettävässä tilaisuudessa kirjaa on esittelemässä Suomen Perustan toiminnanjohtaja Simo Grönroos ja miesten tasa-arvokysymyksistä alustaa miesaktivisti Henry Laasanen.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy – tervetuloa mukaan!

Tapahtuman esittely löytyy puolueen sivustolta, klikkaa tästä.

Kirjoitettu 1.12.2016