Erkki Havansi vieraili Kirkkonummella!

Perussuomalaisten EU-vaaliehdokas Erkki Havansi vieraili Kirkkonummen torilla KirPeiden teltalla lauantaina 10. toukokuuta. Muidenkin ehdokkaiden tapaan kovasti eri puolella Suomea kiertelevä Erkki toi terveiset kentältä ja rupatteli pitkään torilla vierailleiden ihmisten kanssa. Lähestyvät eurovaalit kiinnostavat kokemuksiemme mukaan kovastikin ihmisiä ja keskusteltavaa riitti mukavasti.

Erkki Havansi on eläkkeelle jäänyt oikeustieteilijä joka teki pitkän uran Helsingin yliopiston prosessioikeuden professorina. Hän on kirjoittanut uransa aikana usean kirjan ja Suomen Lakimiesliitto on myöntänyt hänelle K. J. Ståhlberg -mitalin. Perussuomalaisissa hän on vaikuttanut vuodesta 2009 alkaen, ollen aiemmin mm. eurovaaleissa ja eduskuntavaaleissa ehdokkaana sekä on toiminut puolueen oikeustieteellisenä asiantuntijana.

Erkki Havansi on ehdolla numerolla 85. Muista äänestää Erkki EU-parlamenttiin!

Kuvia tämän päivän torila on alla (klikkaa isommaksi):

Erkki Havansi juttelemassa ajankohtaisista asioista paikallisten kanssa.

KirPeiden aktiiviset Riitta Lassila ja Keijo Karvinen juttelemassa teltalla.

KirPeiden aktiiviset Riitta Lassila ja Keijo Karvinen päivystämässä teltalla.

KirPeän pirteät naiset osoittivat mieltään EU-politiikkaa kohtaan. Vasemmalla Jaana Manninen ja oikealla Sanna Hartikainen.

Yhteiskuva, kuvateksti tulossa myöhemmin.

Yhteiskuvassa vasemmalta Erkki Havansi, Jaana Manninen, Sanna Hartikainen, Pekka M. Sinisalo, Riitta Lassila, Matti Tanskanen, Keijo Karvinen ja Teijo Petäjäjärvi.

Kuvateksti myöhemmin.

KirPeän puheenjohtajan Pekka M. Sinisalon luottonaiset, vasemmalta Jaana Manninen, Sanna Hartikainen ja Riitta Lassila.

Vesa-Pekka Sainio

Kirjoitettu 10.5.2014