KirPeän jäsenkirje, joulukuu 2014

Kirkkonummen Perussuomalaisten jäsenkirje ensi vuoden tärkeisiin asioihin liittyen. Tämä on lähetetty kaikille jäsenille joiden sähköpostiosoite löytyy jäsenrekisteristä.

1. Eduskuntavaalit. Äänestyspäivä 19.4.2015, ennakkoäänestys 8.-14.4.2015

Kirkkonummen keskusvaalilauta on lähestynyt yhdistystämme ehdokkaiden esittämiseksi vaalilautakuntiin ja vaalitoimikuntaan sekä vaalitoimitsijoiksi eduskuntavaaleihin 2015. Vaalilautakunnat ovat varsinaista äänestyspäivää varten ja niitä on seitsemällä eri äänestysalueella (kullakin alueella yksi lautakunta). Vaalitoimikunta toimii laitosäänestyspaikoissa ja kotiäänestyksessä. Vaalitoimitsijat osallistuvat Masalan ja Veikkolan kirjaston
ennakkoäänestyksiin.

Vaalilautakuntiin valituilta henkilöiltä odotetaan valmiuksia käyttää sähköistä äänioikeustietojärjestelmää, jonka käyttöön annetaan kunnan toimesta koulutus lähempänä vaaleja. Kaikille valituille henkilöille maksetaan palkkio tehtävän perusteella sekä kilometrikorvaukset. Kunnanhallitus tekee lopulliset päätökset vaalilautakuntien ja vaalitoimikunnan kokoonpanoista, poliittisten ryhmien tekemien ehdotusten perusteella. Vaalitoimitsijat yleisille äänestyspaikoille valitsee puolestaan keskusvaalilautakunta.

Pyydän vastauksianne sähköpostitse kirkkonummenperussuomalaiset@nullgmail.com 8.1.2015 mennessä seuraavin osin:

1) Kerro mihin vaalilautakuntaan haluat, ja mihin tehtävään siinä (puheenjohtajaksi, varapuheenjohtajaksi, jäseneksi tai varajäseneksi).

2) Kerro myös jos haluat vaalitoimikuntaan ja mihin tehtävään siinä, tai jos haluat vaalitoimitsijaksi yleisille ennakkoäänestyspaikoille.

Lista vaalilautakunnista:

Äänestysalue 1: Lapinkylä (Oitbacka skola)
Äänestysalue 2: Veikkola (Veikkolan koulu)
Äänestysalue 3: Masala (Nissnikun koulu)
Äänestysalue 4: Gesterby (Gesterbyn koulukeskus, Winellska skolan)
Äänestysalue 5: Kirkonkylä (Kirkonkylän koulukeskus)
Äänestysalue 6: Heikkilä (Heikkilän koulu, Jolkby)
Äänestysalue 7: Porkkala (Kantvikin koulu)

Vaalitoimikunta:

Laitokset, kotiäänestys aikavälillä 8.-14.4.2015

Yleiset ennakkoäänestyspaikat:

Masalan kirjasto 8.-10.4.2015 klo 14-20
Veikkolan kirjasto la-su 11.-12.4.2015 klo 9-18, ma 13.4.2015 klo 14-20

2. KirPeän jäsenmaksu 2015

Kirkkonummen Perussuomalaisten syyskokouksessa 7.11.2014 päätettiin vuoden 2015 jäsenmaksusta, joka on 10 euroa jäsentä kohti. Hallitus päätti kokouksessaan 4.12.2014, että jäsenmaksun eräpäivä on 28.2.2015.

Yhdistyksen taloudenhoitaja lähettää jäsenille laskut alkuvuodesta. Huomioitavaa on, että jäsenmaksun laiminlyöminen riittää irtisanomisperusteeksi yhdistyksestä.

Kirjoitettu 13.12.2014