Kirkkonummen äänikuningatar Purra: Perus­suo­ma­laiset arvot ja tavoitteet tulevat jatkossa näkymään Kirkkonummen kunta­po­li­tii­kassa vahvemmin

Perus­suo­ma­la­siten 1. varapu­heen­johtaja, kansanedustaja Riikka Purra kertoo olevansa erittäin tyytyväinen Perus­suo­ma­laisten tulokseen Kirkkonummella. - Pieni kolmen hengen valtuus­to­ryh­mämme kasvaa seitsemään, ja olemme valtuuston neljänneksi suurin ryhmä. Itse yli viisin­ker­taistin äänimääräni, joten miten siitä voisi muuta olla kuin häkeltynyt ja hyvin kiitollinen, sanoo Purra.

- Kaikki istuvat valtuutettumme jatkavat ja lisäksi mukaan tulee uusia. Viime kaudella meillä oli all-female-panel, mutta nyt onneksi saamme miehiäkin mukaan. Naisenemmistö valtuus­to­ryh­mässä kuitenkin säilyy.

- Perus­suo­ma­laiset arvot ja tavoitteet tulevat näkymään Kirkkonummen kunta­po­li­tii­kassa vahvemmin. Saamme hyvän edustuksen kaikkiin toimielimiin.

Purran mukaan tulevan kauden tärkein asia on ilman muuta kuntatalous ja sen oikealle uralle saattaminen, valtavista haasteista huolimatta.

- Teemme hyvää yhteistyötä kaikkien ryhmien kanssa, mutta uskoisin tärkeimpien kumppanien löytyvän jatkossakin salin keskilinjan oikealta puolelta, jatkaa Purra.

KS 14.6.2021

Kirjoitettu 18.6.2021