Kirkkonummen Perussuomalaisille uusi puheenjohtaja

Lehdistötiedote 17.12.2019, julkaisuvapaa heti

Väistyvä puheenjohtaja Piia Aallonharja ja uusi puheenjohtaja 2020 Aleksander Polkko

Kirkkonummen Perussuomalaiset ry (tuttavallisemmin KirPeä) valitsi yksimielisesti 7.12.2019 pitämässään syyskokouksessa yhdistyksen uudeksi puheenjohtajaksi Aleksander Polkon. Hänen toimikautensa alkaa 1.1.2020.

Myyntipäällikkönä perheyrityksessä työskentelevä Polkko asuu Laajakalliossa perheensä kanssa ja hän toimii suomenkielisen varhaiskasvatus- ja opetuslautakunnan sekä palvelutuotannon lautakunnan varajäsenenä.

Syyskokouksessa yhdistyksen hallituksen jäseniksi vuodelle 2020 valittiin Jarkko Kaari, Jukka Ylikoski, Santtu Vainionpää, Sanna Hartikainen ja Mitra Sjöroos. Varajäseniksi valittiin Heinz Bäckström, Suvi Rauhala-Heikkinen, Cristian Sjöroos, Jenna Polkko ja Mikko Elfving. Joukkoon valikoitui ilahduttavan paljon uusia tekijöitä ja toisaalta kokeneita konkareita.

Aleksander Polkko kiittää toista vuotta yhdistyksen puheenjohtajana toimivaa Piia Aallonharjaa kovasta työstään KirPeän hyväksi ja yhdistyksen historian parasta tulosta vuoden 2019 eduskuntavaaleissa.
– ”Näinä vuosina Piia on osoittautunut kovaksi ja osaavaksi työmyyräksi ja vienyt yhdistystämme eteenpäin innokkaalla otteella. Yhteistyö Piian kanssa tulee jatkumaan valtuustoryhmän ja Perussuomalaisten Uudenmaan piirin kautta, jonka hallituksen jäsenenä Piia toimii”, kehuu Polkko.

Uudelle puheenjohtajalle löytyy vahva tuki väistyvältä puheenjohtajalta.
– ”Vaikka Aleksander onkin ollut vasta vähän aikaa yhdistyksen ja KirPeän hallituksen jäsen, niin hän on osoittautunut vastuulliseksi henkilöksi, jolta hoituu hommat. Seuraava suuri rutistus on kuntavaalit ja Aleksander on erinomainen henkilö luotsaamaan yhdistystä kohti kuntavaalivoittoa”, kannustaa Aallonharja.

– “Kuntavaaleihin valmistautuminen on jo aloitettu ja tapahtumia sen tiimoilta on tulossa ensi vuonna runsaasti. Nyt on aika miettiä mitä SINÄ voisit tehdä Kirkkonummen hyväksi ja lähteä Kirkkonummen Perussuomalaisten kuntavaaliehdokkaaksi toteuttamaan Kirkkonummesta Suomen paras kunta”, hehkuttaa Polkko.

Kirkkonummen Perussuomalaiset ry on vuonna 2008 perustettu puolueen paikallisyhdistys. Yhdistys on tullut tutuksi vuosien varrella yhteistyökyvystään yli puoluerajojen ja asialähtöisestä poliittisesta toiminnastaan.

Kirkkonummen Perussuomalaiset ry

hallitus