Kirkkonummen PS:lta kaksi ehdokasta HOK-Elannon vaaleihin

HOK-Elannon vaaleissa Uudenmaan ja Helsingin Perussuomalaisten listalla on huikeat 90 ehdokasta ja kaksi näistä ehdokkaista on Kirkkonummelta.

941 Aallonharja Piia, käyttöliittymäsuunnitt., IT-tradenomi, Kirkkonummi

1018 Vainionpää Santtu, toimihenkilö, Kirkkonummi

Näin voit äänestää HOK-Elannon vaaleissa:

HOK-Elannon edustajisto valitaan suhteellisella vaalitavalla. Kaikki ehdokkaat ovat jollain ehdokaslistalla. Ääni annetaan ehdokkaalle, mutta läpipääsyyn vaikuttaa sekä ehdokkaan itse saamat äänet että koko ehdokaslistan äänimäärä.

Kevään 2020 vaaleissa voit äänestää joko sähköisesti tai postitse. Äänestysaika on 26.3.-6.4.2020. Äänestyslipuke ja äänestysohjeet postitetaan HOK-Elannon äänioikeutetuille jäsenille viikon 13 aikana. Äänioikeus on jokaisella ennen vaalivuotta 15 vuotta täyttäneellä jäsenellä. Jäsenyyden tulee olla alkanut viimeistään 31.12.2019.

Lue lisää HOK-Elannon vaalisivulta http://osuuskauppavaalit.fi/hok-elanto. Vaalikone avautuu samassa osoitteessa 24.3.2020 ja sivustolta pääsee äänestämään 26.3.2020.

Kirjoitettu 23.2.2020