KirPeä kohti kuntavaaleja

Kirkkonummen Perussuomalaiset ry (tuttavallisemmin KirPeä) on valinnut tuoreeltaan yhdistyksen uuden hallituksen ja ensimmäiset ehdokkaansa sekä valmistellut vaaliohjelmansa.

Yhdistyksen puheenjohtajana jatkaa Vesa-Pekka Sainio kolmatta vuotta peräkkäin. Puolueaktiivina vuodesta 2008 toiminut Sainio on 39-vuotias perheenisä Veikkolasta ja työskentelee turvallisuusalan myyjänä.

KirPeän v. 2017 hallituksen jäsenet ovat yhdistyksen varapuheenjohtaja Sanna Hartikainen, sihteeri-taloudenhoitaja Piia Aallonharja ja vaalipäällikkö Santtu Vainionpää. Varajäsenet ovat Riitta Lassila, Jarkko Kaari ja Tapio Hartikainen.

Kuntavaaliehdokkaiden hankinta on kuumimmillaan. Tällä hetkellä KirPeä on hyväksynyt yhdeksän ehdokasta: Piia Aallonharja, Anneli Granström, Sanna Hartikainen, Tapio Hartikainen, Riitta Lassila, Vesa-Pekka Sainio, Pekka M. Sinisalo, Santtu Vainionpää ja Ari Yli-Kyyny.

Perussuomalaiset ovat vaikuttaneet vastuullisesti ja yhteistyökykyisesti kirkkonummelaisessa päätöksenteossa vuodesta 2008 lähtien, jolloin paikallisyhdistys nappasi ensikertalaisena kuntavaaleissa 6,5% äänisaaliin. Vuoden 2012 vaaleissa tulos oli huikea 10,0%.

Lähiaikoina julkaistavassa KirPeän vaaliohjelmassa otetaan rakentavasti ja monipuolisesti kantaa paikallisiin asioihin. Jos koet kiinnostusta kuntavaaliehdokkuuteen ja asut Kirkkonummella, ota rohkeasti yhteyttä!

Kirkkonummen Perussuomalaiset ry

hallitus