KirPeä ja PS-valtuustoryhmä tukevat uutta puoluejohtoa

14.6.2017 Kirkkonummi

LEHDISTÖTIEDOTE

Kirkkonummen Perussuomalaiset tukee 10.6.2017 puoluekokouksessa Jyväskylässä valittua Perussuomalaiset rp:n puoluejohtoa yksimielisesti ja jatkaa äänestäjiltä saadun mandaatin mukaisesti vastuullista kuntapolitiikkaa kirkkonummelaisten hyväksi. Uusi puheenjohtajisto valittiin Perussuomalaisten sääntömääräisessä puoluekokouksessa demokraattisesti suorassa jäsenäänestyksessä äänten enemmistöllä.

Puolueen puheenjohtajaksi valittiin Jussi Halla-aho, 1. varapuheenjohtajaksi Laura Huhtasaari, 2. varapuheenjohtajaksi Teuvo Hakkarainen ja 3. varapuheenjohtajaksi Juho Eerola. Kunnioitamme tehtyjä valintoja ja tuemme puheenjohtajistoa haastavassa tilanteessa.

Kirkkonummen Perussuomalaiset jatkavat yhtenä valtuustoryhmänä Espoossa, Helsingissä ja Vantaalla tapahtuneista valtuustoryhmien jakautumisista huolimatta. Perussuomalaiset olivat kuntavaaleissa Kirkkonummen viidenneksi suurin puolue ja uudessa valtuustossa Perussuomalaisilla on 4 paikkaa.

Kirkkonummen Perussuomalaiset ry (tuttavallisemmin KirPeä) on v. 2008 perustettu puolueen paikallisyhdistys. Yhdistys on tullut tutuksi yhteistyökyvystään yli puoluerajojen ja asialähtöisestä poliittisesta toiminnastaan.

Kirkkonummen Perussuomalaiset ry:n hallitus:

Vesa-Pekka Sainio, puheenjohtaja

Sanna Hartikainen, varapuheenjohtaja

Piia Aallonharja, sihteeri ja taloudenhoitaja

Santtu Vainionpää, jäsen

Varajäsenet

Tapio Hartikainen, Jarkko Kaari, Riitta Lassila

Kirkkonummen Perussuomalaiset ry:n valtuustoryhmä:

Valtuutetut

Pekka M. Sinisalo, puheenjohtaja