KirPeä tykätyin kirkkonummelainen poliittinen paikallisyhdistys

Kirkkonummen Perussuomalaiset ry:n Facebook-sivu on ylivoimaisesti tykätyin kaikista kirkkonummelaisista poliittisista paikallisyhdistyksistä.

KirPeän sivut ovat keränneet on tätä kirjoittaessa 380 ns. tykkäystä, siinä missä toiseksi suosituimmalla Kirkkonummen Vihreillä niitä on 105.  Muiden Kirkkonummella toimivien poliittisten paikallisyhdistysten FB-tykkäyksien määrät jäävät enemmän tai vähemmän alle sataan.

KirPeän FB-sivuilla on ollut kuhinaa viimeisen vuoden aikana. Puoli vuotta sitten tykkäyksiä oli 256 ja vuosi sitten 161. Kasvu on ollut todella voimakasta ja kertoo osaltaan siitäkin, että viestintä Facebookin kautta on onnistunutta. Huomattavaa on sekin, että Perussuomalaiset rp on suurin suomalainen puolue Facebookissa, huikealla yli 29.000 tykkäyksellään.

Kirkkonummen PS kiittää FB-sivujensa tykkääjiä, seuraajia ja juttuja kommentoivia! Pysytään yhteyksissä 🙂

Vesa-Pekka Sainio, KirPeän puheenjohtaja

Kirjoitettu 5.5.2015