Uusi puheenjohtaja Kirkkonummen Perussuomalaisille

Lehdistötiedote 16.11.2017, julkaisuvapaa heti

Kirkkonummen Perussuomalaiset ry (tuttavallisemmin KirPeä) valitsi yksimielisesti 10.11.2017 pitämässään syyskokouksessaan yhdistyksen uudeksi puheenjohtajaksi Piia Aallonharjan. Hänen toimikautensa alkaa 1.1.2018.

Veikkolalainen Aallonharja on koulutukseltaan tietohallinnon tradenomi ja työskentelee IT-alalla. Hän on kunnanvaltuutettu, Kirkkonummen Perussuomalaisten valtuustoryhmän varapuheenjohtajana, palvelutuotannon jaoksen jäsen, perusturvalautakunnan varajäsen ja Perussuomalaisten Uudenmaan piirihallituksen varajäsen. Hän toimii KirPeän sihteerinä ja taloudenhoitajana v. 2017 loppuun asti.

Syyskokouksessa yhdistyksen hallituksen jäseniksi vuodelle 2018 valittiin Riikka Purra, Sanna Hartikainen, Santtu Vainionpää ja Tapio Hartikainen. Varajäseniksi valittiin Vesa-Pekka Sainio, Jukka Ylikoski, Jarkko Kaari ja Susanna Höök-Westerholm. Joukkoon valikoitui ilahduttavan paljon uusia tekijöitä ja toisaalta kokeneita konkareita.

Piia Aallonharja kiittää kolmatta vuotta yhdistyksen puheenjohtajana toimivaa Vesa-Pekka Sainiota kovasta työstään KirPeän ja kirkkonummelaisten hyväksi, sekä on iloinen yhteistyön jatkumisesta hallituksessa. – ”V-P on tehnyt hartiavoimin ruohonjuuritason perussuomalaista politiikkaa vuodesta 2008. Ymmärrän hyvin hänen päätöksensä antaa enemmän aikaa perheelleen ja harrastuksilleen”, toteaa Aallonharja.

Uudelle kipparille löytyy vahva tuki väistyvältä puheenjohtajalta. – ”Piia on osoittautunut KirPeän sihteerinä todelliseksi työmyyräksi ja tiedän, että hän tarttuu tarmokkaasti toimeen. Uuden puheenjohtajan ja hallituksen johdolla meillä on mainiot edellytykset lähteä kehittämään yhdistyksen toimintaa”, fiilistelee Sainio.

Kirkkonummen Perussuomalaiset ry on vuonna 2008 perustettu puolueen paikallisyhdistys. Yhdistys on tullut tutuksi vuosien varrella yhteistyökyvystään yli puoluerajojen ja asialähtöisestä poliittisesta toiminnastaan.

Kirkkonummen Perussuomalaiset ry

hallitus