KirPeän syyskokouksen antia

Kirkkonummen Perussuomalaiset ry (KirPeä), syyskokous 13.11.2015

Runsasmääräinen syyskokousväki valitsi kokouksessaan yksimielisesti yhdistyksen hallituksen puheenjohtajaksi vuodelle 2016 veikkolalaisen Vesa-Pekka Sainion toiselle peräkkäiselle pj-kaudelleen.

Lapsiperheellinen ja duunaritaustainen 38-vuotias Sainio on koulutukseltaan merkonomi ja on ollut aktiivisesti mukana Perussuomalaisissa vuodesta 2008. Hän on myös Perussuomalaisten Uudenmaan piirisihteeri ja useissa kunnallisissa luottamustehtävissä.

Kokouksessa valittiin myös yhdistyksen hallitus vuodelle 2016. He ovat Ville Salmela (varalla Tapio Hartikainen), Sanna Hartikainen (varalla Jani Kivelä), Oskar Salakari (varalla Voitto Mäkipää), Santtu Vainionpää (varalla Piia Aallonharja) ja Riitta Lassila (varalla Matti Tanskanen).

Yhdistyksen uusi hallitus pitää järjestäytymiskokouksensa alkuvuodesta 2016, jossa valitaan hallituksen varapuheenjohtajat, sihteeri ja muut tarvittavat toimihenkilöt.

Tuttavallisemmin KirPeä (Kirkkonummen Perussuomalaisten ääni) on vuonna 2008 perustettu poliittinen paikallisyhdistys. Perussuomalaisten valtuustoryhmään kuuluu Kirkkonummella viisi valtuutettua ja kunnanhallituksen varapuheenjohtajan paikka. Yhdistyksellä on myös lukuisia kunnallisia ja ylikunnallisia luottamustehtäviä. KirPeä ajaa avointa ja vastuullista päätöksentekoa. Meillä ei takki käänny!

kirpeäkansi02

Kirjoitettu 13.11.2015