KirPeät Kirkkonummipäivillä!

Kirkkonummen Perussuomalaiset (tuttavallisemmin KirPeä) osallistui taas tänäkin vuonna Kirkkonummipäiville. Aurinkoisena lauantaiaamuna 30.8. pystytimme teltan ns. Villa Hagan torille, kunnantalon kupeeseen.

Paikalla oli jo kymmenen aikaan melkoisesti ihmisiä, joten tarjolla olleet munkit ja kahvit menivät nopeasti. Paikalle tulivat myös Perussuomalaisten kansanedustajat Arja Juvonen ja Mika Niikko, jotka toivat omat terveisensä Arkadianmäeltä. Oli myös mukava jutella paikalle pistäytyneiden espoolaisten, siuntiolaisten ja inkoolaisten puoluetovereidemme kanssa.

Koko tapahtuma onnistui erittäin hyvin. Teltalla kävi melkoinen kuhina, makeisia ja ilmapalloja sai jakaa aika-ajoin kaksin käsin. Kiitos kaikille aktiviisille kirpeille jotka kävivät tekemässä oman osansa, erityiskiitos mahtaville järjestyksenvalvojillemme Sannalle ja Keijolle!

Kansanedusjat Mika Niikko (etualalla) ja Arja Juvonen (keskellä).

Kansanedustajat Mika Niikko (etualalla) ja Arja Juvonen (keskellä).

KirPeän teltalla riitti tungosta.

Vesa-Pekka Sainio

Kirjoitettu 31.8.2014