KirPeät vapputorilla!

Kirkkonummen Perussuomalaiset piipahtivat tänäkin vuonna Kirkkonummen keskustan vapputorilla. Teltallamme kävi kuhinaa ja tarjolla olleet simat munkkeineen loppuivat nopeasti. Syntyi myös paikoin vilkastakin eu-vaaleihin liittynyttä keskustelua kuntalaisten kanssa.

Vappupuheen lisäksi julkistimme leikkimielisen haasteen, jossa perussuomalaisten vaalimateriaalista löytyvällä lippauistimella suurimman vonkaleen kalastanut henkilö palkitaan KirPeän toimesta syksyllä.

Kuvan napatusta kalasta tietoineen voi lähettää meille sähköpostitse. Myös uistimen voi tilata meiltä sähköpostise. Sähköpostiosoitteemme on kirkkonummenperussuomalaiset@nullgmail.com

Ohessa muutama kuva torin tunnelmista, kuvat aukeavat klikkaamalla isommiksi.

Hyvää vappua!

Vesa-Pekka Sainio pitämässä vappupuhetta.

Vapputeltalla 2014.

Teltalla riitti kiinnostuneita.

Tarjoilemassa Sanna Hartikainen.

Kuvassa vasemmalta A-J Manninen, Pekka M. Sinisalo ja Teijo Petäjäjärvi.

Kuvassa vasemmalta Antti-Jussi Manninen, Pekka M. Sinisalo ja Teijo Petäjäjärvi.

Kirjoitettu 1.5.2014