Kuntalaisaloite: Kuntalaisäänestys Kirkkonummen vastaanottokeskuksesta

Kirkkonummen Perussuomalaiset ry:n hallituksen 28.8.2015 kokouksessa tehdyn päätöksen mukaisesti olen yhdistyksen puheenjohtajan ominaisuudessa ja yhteistyössä Perussuomalaisten Kirkkonummen valtuustoryhmän puheenjohtaja Pekka M. Sinisalon kanssa polkaisseet käyntiin kuntalaisaloitteen “Kuntalaisäänestys Kirkkonummen vastaanottokeskuksesta”.

Kuntalaisaloite löytyy kokonaisuudessaan oikeusministeriön ylläpitämästä kuntalaisaloite.fi-palvelusta, suora linkki TÄSSÄ.

Aloitteen voi allekirjoittaa äänetysoikeuden omaava kirkkonummelainen ja sen voi tehdä em. linkin kautta nettipankkitunnuksia käyttäen.

Vastaanottokeskuksen perustaminen Kirkkonummelle on herättänyt vilkasta ja usein voimakkaitakin tunteita sisältävää keskustelua. Pyrimme aloitteellamme tuomaan esille kunnallisen päätöksenteon ja selvitystyön  tarpeellisuutta näin merkittävässä  asiassa.

Toivomme  aloitteeseen runsasta kannatusta myös ylitse puoluerajojen.

Lisätietoja aloitteesta saa Pekka M. Sinisalolta, puh. 040 567 3945 tai sähköpostitse pekka.sinisalo@nullkirkkonummi.fi.

Kirkkonummen Perussuomalaisten puolesta,

Vesa-Pekka Sainio