Muutoksia KirPeän hallituksessa!

Kirkkonummen Perussuomalaisten pitkäaikaisten jäsenien Jaana Mannisen ja Teijo Petäjäjärven paikkakunnalta muuton johdosta KirPeän hallituksen kokouksessa 29.8. valittiin yhdistykselle uusi sihteeri ja varapuheenjohtaja. KirPeän hallituksen kaikki yhteystiedot löytyvät täältä.

Muutokset astuvat voimaan 1.9.2014. Myös KirPeille kuuluviin kunnallisiin ja puolueen sisäisiin luottamustehtäviin on tulossa lähiaikoina muutoksia. Niitä käsiteltiin kokouksessa mutta niiden lainvoimaisuutta joudutaan vielä odottamaan.

Sihteeriksi valittiin Kirkkonummella vuodesta 1983 asunut merkonomi Riitta Lassila. Riitta asuu Laajakalliossa ja on ollut aktiivinen “kirpeä” viime kuntavaaleista lähtien. Hänet valittiin myös jatkamaan KirPeiden toimintaa Kirkkonummen Reilun Kaupan kannatusryhmässä. Lue lisää toiminnasta täältä.

Yhdistyksen varapuheenjohtajana jatkaa 2. vpj:nä toiminut veikkolalainen Vesa-Pekka Sainio, myöskin merkonomi koulutukseltaan ja duunaritaustainen työhistorialtaan. V-P on asunut Kirkkonummella ja ollut mukana KirPeän toiminnassa vuodesta 2009 lähtien. Hänen vastuullaan on ollut mm. yhdistyksen taloudenpito ja tiedottaminen. Hänen bloginsa löytyy täältä.

Jaanan ja Teijon ansiokkaan työn kunniaksi järjestettiin läksiäiskahvitus, johon osallistuikin mukavasti jäsenistöä. SUURI KIITOS JAANALLE JA TEIJOLLE!

(vasemmalta) KirPeän pj Pekka M. Sinisalo, Jaana Manninen ja Teijo Petäjäjärvi.

Kirjoitettu 31.8.2014