Sampo Terho vieraili Kirkkonummella!

Yksi vuoden 2014 europarlamenttivaalien kuumimmista nimistä, MEP Sampo Terho vieraili Kirkkonummella vaalipäivän aattona. Sampo poikkesi käymään KirPeiden teltalla ja herätti runsaasti huomoita läsnäolollaan. Sampon viesti hänen kanssaan juttelemaan intoutuneille ihmisille oli selvä: Perussuomalaiset tulevat vetämään EU-vaalit kunnialla loppuun ja olemme hakemassa kolmea läpimenijää vaaleista.

– Perussuomalaiset ajavat Suomen etua ja ovat voimakkaasti liittovaltiokehitystä vastaan, Sampo kertoi.

Teltalla käynnin lisäksi Sampo ehti piipahtaa syntymäpäiväjuhlilla Masalassa, jossa KirPeiden jäsen Tapio Hartikainen vietti 50-vuotispäiviään. Sampo toi onnittelut Tapsalle puolueen puolesta, Pekka M. Sinisalon onnitellessa puolestaan KirPeiden osalta. Vierailu Hartikaisilla oli huikea, ikimuistoinen ele europarlamentaarikoltamme!

Sampo Terho on 36-vuotias helsinkiläinen, Kirkkonummella peruskoulunsa ja lukionsa käynyt filosofian maisteri. Hän oli jo vuonna 2003 ehdolla eduskuntavaaleissa perussuomalaisten riveistä Pirkanmaan vaalipiiristä, muttei tullut valituksi. Sampo nousi europarlamenttiin Timo Soinin jätettyä meppipaikkansa vuonna 2011 Jytkyn jälkeen. Sampo on ollut yksi aktiivisimmista ja vastuuntuntoisimmista suomalaisista mepeistä kuluneella vaalikaudella.

Sampo Terho on ehdolla vaaleissa numerolla 98 – MUISTA ÄÄNESTÄÄ SAMPO JATKOKAUDELLE BRYSSELIIN!

Ohessa alla kuvia, klikkaa isommaksi.

EU-vaalit loppusuoralla, KirPeiden teltalla oli kuhinaa.

EU-vaaliehdokas Sampo Terho jututtamassa tuttuja.

Sampo jakamassa ilmapalloja.

Yhteiskuvassa vasemmalta Vesa-Pekka Sainio, Jarkko Kaari, Riitta Lassila, Sampo Terho, Pekka M. Sinisalo, Matti Tanskanen, Voitto Mäkipää ja Antti-Jussi Manninen.

Yhteiskuvassa vasemmalta Vesa-Pekka Sainio, Jarkko Kaari, Riitta Lassila, Sampo Terho, Teijo Petäjäjärvi, Pekka M. Sinisalo, Matti Tanskanen, Voitto Mäkipää ja Antti-Jussi Manninen.

Tapsa sai yllättäviä synttärivieraita, KirPeiden puheenjohtajan Pekka M. Sinisalon ja MEP Sampo Terhon!

Vesa-Pekka Sainio

Kirjoitettu 24.5.2014