Sampo Terhon vaalihuoneisto avattu!

Eurovaalien Kirkkonummen Perussuomalaisten kärkiehdokkaan Sampo Terhon vaalihuoneiston avajaiset pidettiin pe 25.4.2014 Helsingissä, osoitteessa Hämeentie 85-89.

Olin paikalla avajaisissa edustamassa KirPeitä, jäsenemme Riitta Lassilan kanssa. Vaalihuoneen järjestelyistä on menestyksekkäästi huolehtineen pääasiallisesti Kallion Perussuomalaiset ry. Iso kiitos kuuluu myös vaalipäällikkö Maiju Tapiolinnalle.

Paikalla oli Sampon kannattajia ja tukijoita tuvan täydeltä. Sampo piti kannustavan ja innostavan puheen meille tukijoilleen ja nostatti henkeä kohti vaalivoittoa! Ehdokasnumerot oli jo jaettu ja Sampo liimasi oman numeronsa 98 juhlallisesti vaalihuoneiston ikkunaan. Tilaisuus päättyi hyvään fiilikseen ja valtavaan innostukseen!

Sinä, hyvä äänestäjä ja itsenäisen Suomen kansalainen! Haluatko, että suunta kohti liittovaltiota pysäytetään? Haluamme pitää vallan päättää asioista itsellämme, EU ei voi tietää paremmin asioitamme kuin me itse. Liittovaltio ei tule toimimaan jäsenmaidensa erilaisuuden vuoksi.

Miten Kreikka ymmärtää Suomea muuten kuin rahasampona? Haluatko Suomen jatkossakin lapioivan rahaa kriisimaiden talouksien elvyttämiseksi vain, koska näiden maiden ei sallita erota rahaliitosta? Nämä miljardit, jotka suorastaan työnnämme ulkomaille hallituksemme surkeiden päätösten seurauksena, olisivat enemmän kuin tarpeen Suomen oman talouden elvyttämiseksi.

Perussuomalaiset ajavat itsenäisen Suomen asioita, yhteistyössä muiden kanssa, mutta meidän tulee saada päättää omista asioistamme! Muista, että äänesi ratkaisee, jokainen annettu ääni ratkaisee. Perussuomalainen vaihtoehto näissä EU-vaaleissa on ainoa vaihtoehto!

Kirkkonummen Perussuomalaiset ovat tavoitettavissa joka viikonloppu ympäri Kirkkonummea, tapaamisaikataulumme löydät kotisivuiltamme. Vierainamme Sinua varten, hyvä äänestäjä, on ehdokkaitamme, tervetuloa keskustelemaan EU-asioista!

Painathan mieleesi numeron 98, MEP Sampo Terho uudelle kaudelle järkeä EU:n säännöstelyyn!

JAANA MANNINEN

Kirkkonummen Perussuomalaisten 1. varapuheenjohtaja

Ohessa alla kuvia tapahtumasta, klikkaa isommaksi!

Perussuomalaisten EU-vaaliehdokas Sampo Terho avaamassa vaalitoimistoaan.

sampo02 sampo03

Kirjoitettu 6.5.2014