Siivoustalkoot Kirkkonummella 25.5.2014

HYVÄN MIELEN SIIVOUSTALKOOT KIRKKONUMMEN KESKUSTASSA JA LÄHIYMPÄRISTÖSSÄ

Kirkkonummen Perussuomalaiset ilmoittavat heille annetusta haasteesta ja tulevat varmasti jäsenistönsä osalta huomioimaan tapahtuman.

Nyt olemme siinä pisteessä että roskia on aivan liikaa luonnossamme ja lähiympäristössämme. Näin olleen haastamme kaikki mukaan siivustalkoisiin 25.05. klo. 12 alkaen. Lähtö tapahtuu Kirkkonummen
kunnan huoltorakennuksen edestä joka sijaitsee jäähallin ja skeittipuiston välissä.

Mukaan tarvitset hyvää mieltä, mielellään heijastinliivit ainakin lapsille on suotavaa, sekä talkoohanskat josta osan jaetaan myös paikan päällä. Tapahtumapaikalla tapahtuu myös roskasäkkien jako.
Säkit toimitetaan mielellään lähtöpaikalle taikka kunnan eri kierräytyspisteisiin, josta kunta noutaa nämä pois. Kaikista roskasäkkien jättöpaikoista on ilmoittettava talkoojärjestäjälle taikka sitten suoraan kunnalle.

VAIKKA ET PÄÄSEKKÄÄN PAIKALLE voit aivan hyvin kerätä omassa lähiympäristössäkin roskia. SAMALLA OPETAMME JÄKIKASVULLE VASTUUTA SEKÄ ENNALTAEHKÄISEMME ROSKAAMISTA.

Löydät tapahtuman myös SOME:sta josta voit jakaa tapahtuman. https://fi-fi.facebook.com/siivouspaiva

Viihtyisä kunta meille kaikille!

Kirjoitettu 30.4.2014