Simon Elo vieraili Kirkkonummella!

Kirkkonummen Perussuomalaiset saivat kuluneella viikonloppuna jo toisen EU-vaaliehdokkaan vierailemaan vaaliteltallamme. Perussuomalaisten Nuorten puheenjohtaja ja EU-vaaliehdokas Simon Elo kävi KirPeiden teltalla lauantaina 17. toukokuuta. Simonin terveiset myötäilivät Perussuomalaisten vaalislogania; vähemmän mutta parempaa EU:ta!

Simon Elo on 27-vuotias espoolainen kaupunginvaltuutettu. Hän on koulutukseltaan valtiotieteiden kandidaatti Turun yliopistosta, pääaineena poliittinen historia. Simon on myös mm. Suomen Perusta -säätiön hallituksen jäsen, Suomalaisuuden liiton hallituksen jäsen, Valtion nuorisoasiain neuvottelukunnan jäsen ja Demo Finlandin hallituksen jäsen.

Simon on ehdolla vaaleissa numerolla 83. Muista äänestää Simon Elo europarlamenttiin!

Kuvassa vasemmalta Simon Elo, Jenni Lastuvuori ja Jaana Manninen.

Kirjoitettu 18.5.2014